Gratis levering vanaf €75 excl. btw

Shop & Try

Veilig betalen

De beste service

Volg ons op

Tric logo in white
Klantenservice

Online betalen

Tric garandeert een 100% veilige online betaling! Daarnaast is de online betaling ook heel eenvoudig.

Ondervind je toch moeilijkheden? Dan kan je je altijd wenden tot onze klantenservice 056 35 76 56 of info@tric.be.


We bieden verschillende online betaalmogelijkheden aan!

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, jouw bestelling wordt opgenomen van zodra we de betaling ontvangen hebben.

Bancontact

Bancontact is een erg populaire betaalmethode voor webshops. Je kan via deze service rechtstreeks online afrekenen via jouw vertrouwde bankomgeving. De Bancontact betaalmethode is een standaardapplicatie op de kaarten die de Belgische banken uitgeven bij het openen van de rekening.

KBC betaalknop

Met de KBC/CBC-betaalknap kunnen klanten van de Belgische banken KBC en CBC eenvoudig online betalen.

Belfius Pay Button

Bij een betaling via de Belfius Pay Button kan je de betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden.

ING Home'Pay

Je betaalt met ING Home'Pay rechtstreeks vanuit jouw eigen bankrekening, waardoor de betaling gegarandeerd is. Dit betekent dat de betaling rechtstreeks verwerkt wordt wanneer je deze hebt afgerond.


Veelgestelde vragen omtrent betalen op Tric.be

  • Hoe kan ik een factuur ontvangen?

    Er zit steeds een factuur bij je pakket, ongeacht of je een bedrijf of particulier bent.

    Wens je een factuur met BTW-nummer? Dan kan je deze gegevens invullen tijdens het bestelproces.

  • Wat doe ik als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

    Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

    Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen én er staat geen lopende bestelling in je account, neem dan contact op met de klantendienst info@tric.be of 056 35 76 56. Maak je zeker geen zorgen: als er geld verkeerdelijk is afgeschreven, dan betalen we je dit automatisch terug.

  • Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

    Jouw kortingscode kan je invoeren in het winkelwagentje. De korting wordt dan meteen verrekend. Opgelet: het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren.

    Pas op, indien u reeds geniet van scherpe prijzen is het niet mogelijk om de kortingscode extra te gebruiken. 1 kortingscode per klant en niet cumuleerbaar met andere acties/promo's/kortingscodes. Korting enkel voor textiel (niet op retouches, bedrukking, port...)

  • Hoe kom ik aan een kortingscode?

    Tric zorgt ervoor dat onze klanten regelmatig kunnen genieten van een interessante aanbieding of een korting. Wil je ook op de hoogte zijn van deze acties? Meld je dan aan om onze nieuwsbrief te volgen!
    Na het aanmelden voor de nieuwsbrief krijg je trouwens meteen al een code met 5% korting voor je volgende bestelling.

  • Hoe werkt een cadeaubon?

    Gebruik de kortingscode die vermeld staat op jouw cadeaubon bij de volgende aankoop! Je doet dit door de code in te geven bij het afrekenen in het winkelmandje. 

  • Tot wanneer is mijn cadeaubon geldig en hoe bekijk ik het saldo?

    De geldigheid van een cadeaubon varieert uiteraard. Om het saldo en de geldigheid te raadplegen klik je op 'cadeaubon saldo' onderaan op de homepage.

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    De factuur van je bestelling wordt aangemaakt van zodra de (deel)levering vertrekt uit ons magazijn. Deze factuur zal je automatisch per mail ontvangen. 

    Vind je deze niet meer terug? Controleer dan de spambox van je mail of neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

  • Wat als mijn factuur niet klopt?

    Klopt je factuur niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder!